Sunday, July 13, 2014

2v-0kk-13pv & rv25+6

Päivä: 9/20. Aktiviteetti: rantailua naapureiden kanssa aamupäivällä ja iltapäivällä kaupassa ja mummu & pappa käymässä.

Mä. En. Kestä. Arvatkaa onko mun kurkku kipeä ja turvonnut? Ja oh the irony, oon viimesen viikon aikana pessyt ja desinfioinut käsiäni ahkerammin kuin koskaan. Tavallaan tietty pitäisi varmaan vaan syyttää itseäni keskityin niin paljon tämän karttamiseen, että vedin tämän puoleeni .. right?

No, aamu näyttää miten tämä tästä etenee. Mä en kestä. No, on the bright side, tämä tuskin on (ainakaan) lapsen serkulta saatua enterorokkoa. Äh. Ei pitäisi koskaan poistua kotoa. 

Anyway. Oon siis tosiaan elänyt tässä aika reunalla ja lähdettiin naapureiden kanssa rannalle aamulla. Oli tuulista ja aurinkoista ja laps kävi pulahtamassa kelluppeiden kanssa meressä (väittivät, että on 18 asteista).  Lisäksi veti pakasterasiallisen verran vesimeloonia ja alkoi jossain vaiheessa vaatia housuja päälleen. Vähän oli vilposta.

Kotiin, myöhäinen lounas ja myöhäiset päikkärit. 

Iltapäivällä lelukaupasta saippuakuplapyssy ja uusi pattereilla kulkeva veturi edellisen hajonneen tilalle. Ruokakaupassa pienillä källyillä ja mummu ja pappa kylään. Ehkä jännintä oli päästä ajamaan autoa. Laps on nyt tosi monta kertaa kiivennyt autossa kuskin paikalle ja halunnut mennä ihmettelemään mitä sieltä löytyy ja itse ajamaan. Otin sen nyt tänään sitten syliini ja täysin uhkarohkeasti peruuttelin ja ajelin eteenpäin meidän parkkiruudussa pari kertaa. 

Kello on 21:38 ja lasta ei väsytä. Mua joo. Sanoinko jo, että mä en kestä?

No comments:

Post a Comment