Thursday, January 17, 2013

kuukausi 6, päivä 17

Ihan vaan, että on jotenkin melko vaikeeta kertoa / keskustella omista valinnoistaan ilman, että siitä tulee sellainen sävy, että kokee muiden mielipiteet on vääriksi. Toivon, ettei kukaan jää miettimään mun valinnoista, että pudistelen päätäni niille, jotka tarjoaa kaupan soseita / ei-luomua / jotain muuta mitä en keksi. En tosiaankaan. Muiden valinnat on mulle täysin neutraaleja juttuja, joista kyllä kiinnostuneena kuulen.

Ja on a side note. Aurinko paistaa ja laps nukkuu päikkäreitä. Vieläkin. Takana kaks ja puol tuntia unta normin puolentoista tunnin sijaan! Oon tehnyt piirakan, siivonnut kodin, jumittanut koneella, vilkuillut kelloa, syönyt lounasta, hätistellyt ovelta jehovantodistajat, käynyt tarkistamassa, että laps hengittää vielä ja häkellyksessäni jopa pessyt keittiön ja kylppärin hanat! Kohta kyllä käyn herättämässä sen, muuten alan pian pestä ikkunoita (jotka muuten näin auringon paisteessa ovat paljastaneet todella likaisen puolensa).

Unien venyessä sirkus jäi nyt sitten tältä päivältä. Mennään ottamaan vahinko takaisin käymällä Toys'R'Usissa. Ja jos lapselle leluja, niin myös mulle. Käydään siis myös hakemassa mulle mini iPad. Ja mistähän tähän lähtöön sais lapselle lierikkään hellehatun? Ei ole nyt ihan sesonkiaika täällä Suomessa..

Haa, laps heräs.

No comments:

Post a Comment