Thursday, December 15, 2011

rv12+4

Just nyt on sellainen olo, että en yksinkertaisesti tuu selviämään tästä päivästä.

Vatsa on edelleen vähän sekasin ja nipistelee ja mua huolestuttaa, vaikka ei mulla onneksi kuumetta olekaan (edelleenkään).

Mies olis eilisillan duunin pikkujouluissa. Sinänsä mua ei yksin kotona oleminen haittaa, ja eilenkin menin puoli kymmenen aikaan nukkumaan aivan loputtoman väsyneenä. En tosin nukahtanut ennen kymmentä ja heräsin varttia yli yks miehen tekstariin, että käyvät vielä vähän baarissa.

Mukavaa että tekstasi, mutta olisinpa ollut riittävän fiksu ja laittanut puhelimen äänettömälle nukkumaan mennessä. Nukuin sitten sellasta puoliunta (joka kyllä tuntui kokoajan hereilläololta) siihen kolmeen asti kun mies tuli kotiin.

No, siinä kun valveilla olin, niin en sitten meinannut nukahtaa uudestaan kunnolla ollenkaan. Valvoin/nukuin sellasta puoli unta johonkin viiteen asti, kunnes nukahdin kunnolla.

Juteltiin vähän miehen kanssa aamusta ja kerroin sille huolistani ja edellisestä illasta ja mies vastasi että mun olis pitänyt kutsua se kotiin henkiseksi tueksi - tai siis olisi tullut jos olisi tiennyt. Mä taas en haluaisi olla se (nalkuttava vaimo), joka käskee miehen kotiin omien tarpeittensa takia.

Jouduttiin siitä molemmat kuitenkin lähtemään aika nopeasti töihin, kun meille tuli meidän joka-tois-viikkoinen siivooja.

Nyt kuitenkin on sellanen olo, että haluaisin vaan mennä kotiin ja tulla jotenkin - miten vaan - lohdutetuksia ja vakuutetuksi siitä että kaikki on hyvin (mulla ja pikkusella), eikä tässä hätää. Sen sijaan istun töissä keskellä hirveää määrää sekalaisia surullisia tunteita huolesta ja riittämättömyydestä ja epävarmuudesta lähtien.

Eikä mua normaalisti ole miehen (harvinaiset) baarikäynnit haitannu, mutta jotenkin juuri tän kaiken keskellä alkoholilta haisevaa, vähän krapulaista miestä oli kauhean vaikea vastaanottaa, vaikka se kuinka oli hellä ja koitti lohduttaa. Kai sitä jotenkin syyttää sitä mielessään, ettei ollut eilen kotona lohduttamassa, vaikka mistäs se oli tiennyt, kun en mitään sille maininnut.

Jos jotain positiivista, onneks tänään on perjantai. Meillä on illalla bändin pikkujoulut (aargh lisää stressaavia ruokatilanteita!), jotka on varmaan kuitenkin oikein mukavat.

No comments:

Post a Comment