Saturday, November 26, 2011

rv9+5

Kymmenes viikko alkaa olla lopuillaan, eikä kutsua ultraan ole vieläkään tullut. Pitäisikö tässä alkaa olla huolissaan? Jos kuitenkin ultran pitäisi olla välillä rv10+4 ja 12+6?

Nojaa, onhan tässä tietysti vielä aikaa tohon 12+6:n.

Tää kurkkukipu-yskä-nuha-aivastus sen sijaan on kyllä syvältä! Ainoa lohtu tässä on se, että ilmeisesti tavallinen flunssa ei ole sinänsä vaarallinen sikiölle (taino, mun tapauksessa vielä alkiolle). Kuumetta ei ole ollut (pientä lämpöä hetkittäin), mutta ajattelin silti käydä lekurissa jos vielä ens viikollakin jatkuu.

4 comments:

  1. Mulle tuli kättäriltä kutsu ultriin (molemmat ajat siis samassa kuoressa) myös vasta joskus viikon 9 aikoihin. Ultra oli sitten muistaakseni 10+6. Eli ei siinä kauheasti jäänyt "varoaikaa".. soitin kyllä jo hädissäni sinne kättärille kun kutsua ei kuulunut, joten voithan toki soittaa ja kysyä.

    ReplyDelete
  2. Mun mielestä se on muuten se raja 13+6. Näin luki lapussa minkä sain neuvolasta :) Ei hätää, kyllä se kutsu vielä tulee!

    ReplyDelete
  3. Minä soitin itse ajan, kun ei mainittu mistään kutsusta. Voihan olla, että kunnilla on eri käytäntöjä, mutta minä varmaan kärsimättömänä soittaisin ja tilaisin ajan itse. :)

    ReplyDelete
  4. Noniin, minäkin soitin maanantaina, sanoivat että aika on jo varattua ja kutsu sinä päivänä lähetetty. Nyt on keskiviikko, ehkä se kutsu siis tänään tulee. :)

    ReplyDelete