Thursday, November 3, 2011

rv6+2

Näin ollaan jo kuudennella viikolla. Olot ei oo juurikaan muuttunu - edelleen oksettaa melkein jatkuvasti. Töissä on vähän ikävä olla, kun on jatkuvasti heikko olo (nykyään tuntuu siltä, että riippumatta siitä syönkö vai en) ja sen lisäksi olo on kuin krapulassa - kaikki vähän ällöttää, mutta roskaruokaa tekis mieli.

Se hyvä puoli tässä on, että ajatuskin alkoholista saa voimaan pahoin, eli ei oo ainakaan mielitekoja siihen suuntaan. Sushia tekis mieli.

Oottelen sitä että tää tästä helpottuu, tosin mun ollessa tällanen, alan varmaan pelätä että jos paha olo menee pois, niin raskaudessa on jotain pielessä :-)

Hormoonit kyllä on jonkun verran liikkeellä. Ainahan mä olen liikuttunut äiti-lapsi (tai isä-lapsi, ei sen puoleen) tarinoista, mutta nyt ehkä jotenkin entistä enemmän. Se on niin erilaista olla, kun varjelee jotain sisällään.

Ehkä se on kanssa osittain tää talvi, mutta on vaan tehnyt mieli maata kotona ja katsoa telkkaria. Kauheasti on ollu töiden jälkeen ohjelmaa, mut onneks tänään ei oo mitään. Enkä mä muuta olekaan siis tehnyt. Ransiksia söin, kun ne tuntui ainoalta ruoalta, jonka saan kurkusta alas. Säälittävää :)

3 comments:

  1. Mäkin olen himoinnut sushia ja miettinyt kovasti, olisiko se graavilohen syöminen nyt kuitenkaan niin vaarallista...

    Mullakin meni tuo viikkotermistö aluksi vähän sekaisin, mutta sä pyyhit jo seitsemännellä viikolla, jos olet rv 6+2. :-)

    ReplyDelete
  2. Niin aivan! Unohdan aina että tottakai juuri noin se lasketaan, kuus viikkoa ja kaksi päivää takana, eli siis seitsemän viikko menossa :)

    Mä pohdin että pakko varmaan tehdä jotain edes kasvisversiota sushista tässä jossain vaiheessa. Jos on kekseliäs, niin sushista saa tosi hyvää monella tapaa eikä lohta (tai tunaa) jää välttämättä niin hirveästi kaipaamaan..

    Ps. oon lueskellut sun juttuja työkavereille kertomisesta. Mun oli pakko kertoa sen takia, että näytti siltä että oli tulossa reissu Venäjälle ja päätin etten halua lähteä sinne. Kuten arvelinkin, pomo otti (onneks) tosi hyvin, samoin kuin yksi lähin työkaveri. Ja se on oikeastaan auttanut, että oon saanu sen työkaverin kanssa vähän puida näitä juttuja ja se jaksaa luoda myötätuntosia katseita kun säntäilen vessaan oksentamaan :)

    Mutta jos on alkamassa pidempi projekti, niin se on kyllä vähän kinkkistä.. Toivottavasti saatte hyvän ratkasun. Koska muuten sun äitiysloma siis olisi alkamassa vs. koska oli sun laskettu aika? Oliko se niin, että viimeistään kuukautta ennen laskettua aikaa?

    ReplyDelete
  3. Ilmeisesti tuore lohi ei ole mikään ongelma ja se riski tulee vasta siitä kaupan tyhjiöpakkauksesta ja siinä hillomisesta. Luulisi, että asiallisissa sushipaikoissa kala on tosi tuoretta.

    Tuo Venäjä kuulostaa kyllä ihan järkevältä syyltä kertoa. Helppoo tulee sieltä vatsatauti ihan normikunnossa retkeillessäkin.

    Mulla on LA 6.6. tai 8.6. ja äitiysloma alkaa siinä 30.4. Onneksi sitä ennen on vielä 3 viikkoa pitämätöntä kesälomaa ja viikko talvilomaa. Työmotivaatio aika nolla nyt.

    ReplyDelete